fbpx
Pegaz

Konkurs Aktorskiej Interpretacji Piosenki: II etap

miejsce: Teatr Muzyczny Capitol, Duża Scena, ul. Piłsudskiego 67
data: 19 marca 2022, godz. 16:00
czas: około 4 godz. 30 min z jedną przerwą
bilety: 70, 60 zł

Prowadzący: Artur Jóskowiak i Tomasz Marcinko (Improkracja)

Produkcja PPA: Agnieszka Kozak

Wystąpili:

1.MAŁGORZATA APSE – ABSOLWENTKA AKADEMII TEATRALNEJ W BIAŁYMSTOKU
Rudolfs Apse – gitara elektryczna
Dai citas meitas, muz. Tautuvieitas, sł. Asnate Ranczne, źródła ludowe
Sen o Warszawie, muz. Czesław Niemen, sł. Marek Gaszyński
Nie mam dla ciebie miłości, muz. „Skubas” Radosław Skubaja, sł. Basia „Flow” Adamczyk

2. MICHAŁ BADEŃSKI – AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. ST. WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE
Dawid Sulej Rudnicki – fortepian
O tych, co się za pewnie poczuli (Jerzy Derfel, Wojciech Młynarski)
Na szczycie (GrubSon)
Aleja gwiazd Romuald Lipko Marek Dutkiewicz

3. KUBA BLOKESZ – WARSZAWA
Akompaniament własny – gitara
Powieszą mnie (I hung my head) / Daj nam siły / Czego nie ma (Sting / Jaromir Nohavica /tłum. Joanna Leńczuk i Kuba Blokesz)
Pusty teatr (Kuba Blokesz)
Youkali (Kurt Weill, Roger Fernay, tłum. Rafał Dziwisz)

4. MALWINA CZEKAJ – ANALOG COLLECTIVE
Michał Lazar – gitara
Alabama (Mariusz Obijalski, Wojciech Kościelniak)
Ołowiany żołnierzyk (Edward Żuk, Jan Gwóźdź)
Idź swoją drogą (Claude Francois, Jacques Revaux, Gilles Thibaut, tłum. Wojciech Młynarski)

5. SYLWIA GAJDEMSKA – WARSZAWA
Akompaniament własny – ukulele, podkład muzyczny
Krótka piosenka o… (Sylwia Gajdemska)
Moja krew (Grzegorz Ciechowski)
Nie opuszczaj mnie (Jacques Brel, tłum. Wojciech Młynarsk)

6. GABRIELA GOLA – AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH WE WROCŁAWIU
Marzena Kowalska – fortepian; Michał Kotowicz – gitara basowa
Vardo (Natalia Przybysz, Jurek Zagórski)
Daddy (Coldplay, tłum. Magdalena Wójcik)
Szarp pan bas (Jerzy Wasowski, Jeremi Przybora)

7. MARTYNA GUZY – CHORZÓW
Mateusz Ślosorz – fortepian
Idzie niedźwiedź (Zosia Barańska, Kasia Kapela, Basia Songin, tekst tradycyjny,
autor nieznany, Sutari)
Uśmiechnij się, Polsko (Mateusz Ślosorz, Agnieszka Osiecka)
Kołysanka Rosemary (Krzysztof Komeda, Wojciech Młynarski)

8. JOWITA KROPIEWNICKA – ABSOLWENTKA AKADEMII TEATRALNEJ W WARSZAWIE
Podkład muzyczny
W dziką jabłoń cię zaklęłam (Adam Sławiński, Agnieszka Osiecka)
Podobno gdzieś istnieje (Katarzyna Groniec, Jacek Bończyk)
Dziewczyna Judasz (Jakub Pawlik, Sławomir Narloch)

9. JULIA KUSZKOWSKA – STUDIO WOKALNE TK OLSZTYN
Podkład muzyczny
1. Konie (Włodzimierz Wysocki)
2. Dziwny jest ten świat (Czesław Niemen)
3. Los (Igor Herbut, Leopold Staff)

10. IZABELA MAKIEL – AKADEMIA MUZYCZNA W ŁODZI
Szymon Szyszka – fortepian
Z miłości (Czesław Mozil)
Tylko łóżko (Szymon Szyszka, Agnieszka Osiecka)
Pieśń sentymentalnego boksera (Włodzimierz Wysocki, tłum. Wojciech Młynarski)

11. ALEKSANDRA MATLINGIEWICZ – ABSOLWENTKA AKADEMII SZTUK TEATRALNYCH WE WROCŁAWIU
Jacek Sotomski – gitara; podkład muzyczny
Bieda (Jacek Sotomski, Katarzyna Szyngiera)
Plamy na Słońcu (Kazik)
Radość o poranku (Juliusz Loranc, Jonasz Kofta)

12. JAKUB MIESZAŁA – TEATR ODNALEZIONY
Akompaniament własny – gitara, fortepian
Legenda o martwym żołnierzu (Kurt Weill, Bertolt Brecht, tłum. Robert Stiller)
Dobra książka (Tim Minchin, tłum. Piotr Michalczuk, Anna Wieczorek)
Ciemna godzina (Piotr Michalczuk, Klaudia Kręcisz)

13. JULIA SZEWCZYK – ABSOLWENTKA AKADEMII TEATRALNEJ W WARSZAWIE
Podkład muzyczny; akompaniament własny – ukulele
Tylko lub mnie (Grzegorz Rdzak, Julia Szewczyk)
Nic nie może wiecznie trwać (Romuald Lipko, Andrzej Mogielnicki)
Henry Lee (Nick Cave)

14. ANNA WARDĘSKA – POZNAŃSKA SZKOŁA WOKALNA MUZOFONIA
Podkład muzyczny
1. Spotkanie z… (Sztywny Pal Azji)
2. Danse macabre (Ewa Kornecka, Agnieszka Osiecka)
3 Póki młodość w nas (Sztywny Pal Azji)

15. KLAUDIA WASZAK – TEATR MUZYCZNY CAPITOL WE WROCŁAWIU
Podkład muzyczny
Paranoja jest goła (Marek Jackowski, ar. Bogdan Skiedrzyński / Olga Jackowska)
Ą, Ę (Weber, ar. Albert Pyśk / Łona, Adam Zieliński)
Polska Madonna (Andrzej Sikorowski, ar. Adrian Kąca / Agnieszka Osiecka)

16. LENA WITKOWSKA – TEATR BARAKAH W KRAKOWIE
Akompaniament własny – gitara; Piotr Korzeniak – gitara basowa; Piotr Śnieguła – klarnet basowy, gitara elektryczna; Mikołaj Rodzaj – perkusja,
Bezsenność we dwoje (Marian Pawlik, Andrzej Zaucha)
No klaszcz (Tom Waits)
Piosenka psychoanalityczna (Lena Witkowska)

17. ZESPÓŁ KOŁDRA – WROCŁAW
Agnieszka Frączyk – wokal, skrzypce; Piotr Gil – gitara basowa; Michał Małkowicz – perkusja; Jakub Chrobak – gitara; Michał Olejnik – instr. klawiszowe
Coaching (Kołdra, Agnieszka Frączyk)
Fancy Facylitatorka (Kołdra, Agnieszka Frączyk)
S.O.S (Jerzy Wasowski, Jeremi Przybora)

Uczestniczki i uczestników I i II etapie ocenia Rada Artystyczna PPA w składzie: Maja Kleszcz, Justyna Szafran, Konrad Imiela, Mariusz Kiljan, Michał Litwiniec, Krzysztof Mieszkowski, Jerzy Satanowski i Bogusław Sobczuk.

W II etapie konkursu uczestniczki i uczestnicy przedstawiają po dwie piosenki, trzecią – na prośbę jurorów.


Foto: Łukasz Giza

 

Font Resize
Ustawienia kolorów