Akademia Teatralna im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie
data: 19 marca (wtorek) 2024, godz. 21:00
czas: 1 godz. 50 min.
bilety: 40 zł
Scenariusz, reżyseria, teksty piosenek, scenografia: Konrad Imiela
Muzyka: Grzegorz Rdzak
Choreografia: Jacek Gębura
Kostiumy: Anna Imiela-Szcześniak
Współpraca scenograficzna: Mateusz Karolczuk
Praca nad słowem: Jerzy Łazewski
Przygotowanie wokalne: Anna Serafińska
Asystenci przy przygotowaniu wokalnym: Natalia Kujawa, Jakub Szyperski
Asystentki reżysera: Emilia Iwaniuk, Justyna Pałka
Muzyka do piosenki “Prodiż” oraz refrenu piosenki “Sklejanie modeli” to utwory autorstwa Formacji Chłopięcej LEGITYMACJE: Sambor Dudziński, Konrad Imiela, Cezary Studniak
Obsada:
Julia Bielińska, Maja Kowalska, Karolina Klich, Sandra Naum, Kamil Owczarek, Julia Piklikiewicz, Marek Zawadzki
Produkcja PPA: Karolina Wawrzyńczak
Funkcjonowanie w dzisiejszej, naszpikowanej instrukcjami rzeczywistości, pozostawia nam coraz mniejsze pole dla wyobraźni, własnej, unikalnej ekspresji. Instrukcje obsługi urządzeń są tylko małym wycinkiem olbrzymiego świata poradników, regulaminów, szkoleń wyznaczających te właściwe, sprawdzone ścieżki, którymi powinniśmy podążać. Okazuje się, że poszczególne typy naszych osobowości dość łatwo zdefiniować, analizując nasz stosunek do instrukcji. Niektórzy je uwielbiają i nie mogą bez nich żyć, inni nimi gardzą, czując ograniczenie wolności. Czy wspólne skręcanie szafy nie może być najwłaściwszym testem na dobranie się partnerów w związku? Jesteśmy otoczeni mnóstwem przedmiotów. Niemal każdy wyposażony jest w instrukcję. Nawet nie zauważamy, że nasz dzień pełen jest zachowań i decyzji podyktowanych instrukcjami płynącymi od twórców konsumpcyjnej wizji świata, którzy chcą mieć jak największy na nas wpływ. A może ten system ma granice, które warto przekroczyć? Tylko gdzie znajdziemy instrukcję tego typu przekroczeń?
@konradimiela @grzegorzrdzak @atom00wka_ @justyna7970 @jbielinskaa @rachelazwesela_ @sandra_naum @juliapiklikiewicz @karolina.klich @_mzawadzki @kamil.owczarek.92798
fot. Zuzanna Mazurek